قبوض فراری و پلاکهای ممنوع در اتوماسیون پارکینگ

عملکرد اتوماسیون هوشمند پارکینگ در هنگام مشاهده پلاکها

در این قسمت قبضهایی که ثبت خروج آنها ثبت شده است در لیست قرار میگیرند:

قبوض خارج شده سیستم پارکینگ

اگر قبضی را که از پارکینگ خارج کرده اید و قصد برگرداندن آن قبض پارکینگ به پارکینگ را دارید میتوانید مطابق شکل بالا از لیست سمت چپ انتخاب کنید و سپس کلید انصراف از خروج را کلیک کنید تا مجددا در لیست قبوض صادره قرار گیرند.

همانطور که در شکل فوق ملاحظه میکنید قبوض به ترتیبی که از پارکینگ خارج شده اند از پایین به بالا در لیست قرار میگیرند به این ترتیب بالاترین قبض در لیست آخرین قبض خارج شده از پارکینگ میباشد.

جهت سرعت در عملیات جستجو و صرفه جویی در سرعت بارگذاری قبوضی که نمایش داده میشوند در حالت پیشفرض فقط قبوض امروز هستند، لذا شما میتوانید از لیست نمایش قبوض گزینه همه یا فقط امروز را کلیک کنید تا لیست بروز انتخاب شما بر اساس انتخابتان نمایش داده شود.

سایر عملیات موجود در این بخش مشابه قبوض صادره (‏6.1.2) میباشد.

  • قبوض فراری

خودروهای که در بخشهای قبلی بعنوان فراری ثبت نموده اید در این بخش لیست میشوند:

قبوض فراری در نرم افزار اتوماسیون پارکینگ

چنانچه قصد انصراف از خروج یا انصراف از ثبت فرار دارید قبض را از لیست سمت چپ انتخاب و سپس با کلیدهای مورد نظر آنرا اعمال کنید.

سایر عملیات موجود در این بخش مشابه قبوض صادره(6.1.2) میباشد.

  • همه قبوض

کلیه قبوضی که ثبت کرده اید (صادره،خارج شده،فراری) در این بخش قرار دارند. عملیات موجود در این بخش نیز ماننده سایر بخشهای قبل است.

  • پلاکهای ممنوع

در این قسمت میتوانید پلاکهای ممنوع نرم افزار اتوماسیون پارکینگ را که برای آنها در هنگام مشاهده میخواهید آلارم در صفحه اصلی داده شود وارد کنید:

پلاکهای فراری در اتوماسیون پارکینگ

پلاکهایی که در این قسمت وارد شوند به هنگام مشاهده در صفحه اصلی بصورت خودکار پیامی مبنی بر ممنوعه در کنار پلاک تشخیصی ظاهر میشوند:

پلاکهای غیر مجاز در برنامه پارکینگ

میتوانید با کلیک بر روی آلارم پلاک غیر مجاز فوق اطلاعات بیشتری از این پلاک دریافت کنید:

 پلاکهای توقیفی نرم افزار پارکینگ

 

  • قبوض صادره به تفکیک روز

در این قسمت میتوانید قبوض صادر شده را بر اساس تاریخ صدور نام کاربر و تکرار شماره پلاک آنها دسته بندی کنید:

تفکیک قوض در اتوماسیون هوشمند پارکینگ

بعنوان مثال با انتخاب یک تاریخ و انتخاب نام کاربر کلیه قبوض صادره آن کاربر را در آن  تاریخ مشاهده خواهید کرد، حالا با تیک زدن قسمت فقط تکراریها پلاکهای تکراری که آن کاربر برای آنها قبض صادر کرده است نمایش داده میشود.

از این بخش بیشتر برای پارکینگهای قبضی که با استفاده از شماره پلاک قبض صادر میکنند مورد استفاده قرار میگیرد تا مدیران بتوانند راحتتر و سریعتر به اشتباه کاربران در صدور قبضها پی ببرند و در سایر پارکینگها بیشتر برای آمار گیری مدیران از کاربران خود مورد استفاده قرار میگیرند.

نکته: توجه داشته باشید بخش جستجوی پلاک بالا تاریخ ربطی به این بخش ندارد و مجزا از این قسمت میباشد.