پایان مرحله نصب اتوماسیون پارکینگ

آخرین مرحله نصب اتوماسیون پارکینگ

اتوماسیون پارکینگ

از این به بعد منظور از پوشه SetUp  فایلهای نصبی هستند که این شرکت به شما ارائه داده است و یا میتوانید آنها را از آدرس سایت شرکت www.PersianCode.Net  بخش مرکز دانلود گزینه دانلود نرم افزار( اتوماسیون پارکینگ ) و یا آدرس مستقیم http://persiancode.net/download دانلود نمایید.

در برخی نسخ قدیمی ویندوز سون نیاز به نصب دات نت 4 دارید برای این منظور در اولین مرحله دات نت را نصب کنید.اگر ویندوزتان نیاز به نصب دات نت نداشته باشد پس از شروع ست آپ نصب پیام مناسب را که بصورت خطایی هست به شما نشان خواهد داد. برای نصب DotNet4.0  که در پوشه SetUp  موجود است.اگر دات نت بالاتری قبلا نصب نموده اید نیاز به نصب این بسته نخواهید داشت. در هر حال پس از این مراحل سیستم کامپیوتر خود را ریست کنید.

در این مرحله از نصب با توجه به نوع سیستم خود میبایست به نصب SQL یا پایگاه داده اقدام کنید.اگر سیستم تک کاربره خریداری نموده اید نصب SQLExpress  را آغاز کنید و اگر سیستم پارکینگ شما چند کاربره است میبایست SQLServer2008  را نصب نمایید.

نصب سایر نرم افزارهای پیشنیاز همانند نصب نرم افزار ها در ویندوز XP  میباشد لذا سایر مراحل نصب را از بخش نصب SQL  در ویندوز xp  تا انتها طی کنید.