دستگاه صدور قبض پارکینگ و مدیریت پارکینگ (2)

اتوماسیون پارکینگ

دستگاه صدور قبض پارکینگ و مدیریت پارکینگ

 

در این مبحث میخوانیم :

1- مزایای نصب دستگاه صدور قبض در پارکینگ

2- چگونگی استفاده از داده ها

3- یک راه حل مقرون به صرفه با دستگاه صدور قبض پارکینگ

4- انتخاب مناسب دستگاه صدور قبض پارکینگ

دستگاه صدور قبض ابزاری برای کسب درآمد میباشد و طبق قانون باعث میشود رانندگان فقط در صورت لزوم پارک و از آن استفاده کنند و جلو سوء استفاده رانندگان از پارک غیر قانونی را میگیرد .

برای ارائه یک تجربه پارک مناسب و بهینه به مشتریان این دستگاه ضروری میباشد .

دستگاه صدور قبض پارکینگ

مزایای نصب دستگاه صدور قبض در پارکینگ :

 

1- پارک خودرو به طور ساعتی

2- درآمد زایی پارکینگ

3- استفاده مناسب از فضای پارکینگ

4- محیط تمیزتر

5- دقت بیشتر

6- پرداخت با گزینه های مختلف

7- ثبت گزارش

 

پارک خودرو به طور ساعتی :

وقتی برای هر ساعت پارک بودن خودرو در پارکینگ مبلغی دریافت شود از سوء استفاده رانندگانی که هزینه پارک پرداخت نمیکنند و ماشین خود را در ساعات طولانی رها میکنند جلوگیری میشود رایگان نبودن فضای پارکینگ و سیستم هوشمند صدور قبض پارکینگ به کارفرمایان پارکینگ ها کمک میکند با بررسی بهتر و دقیقتر فضای پارکینگ در زمان صرفه جویی کرده و خطر سوء استفاده از پارکینگ را کاهش دهند.

کسب در آمد از پارکینگ

درآمد زایی پارکینگ :

دستگاه صدور قبض پارکینگ یکی از بهترین راهکارها برای درآمدزایی میباشد . با هماهنگی این دستگاه ها با سیستم پلاک خوان و دستگاه هوشمند پارکینگ می توان به راحتی نظارت کاملی روی پارکینگ داشته باشیم به طوری که بدون گشتهای اجرایی در محل پارکینگ میتوانیم کنترل کافی روی محل داشته باشیم و امنیت محیط و خودروها را تامین کنیم .

استفاده مناسب از فضای پارکینگ :

گاهی اوقات رانندگان ازفضای خالی بی خبر می مانند و جایگاه های پارکینگ خالی می ماند یا برخی رانندگان خودروهای خود را برای مدت طولانی ترک می کنند یا به صورت نامرتب پارک می کنند.

این دستگاه به مالکان پارکینگ کمک می کند تا با اطلاعات دقیقتری از نحوه پارک خودروها و میزان پر یا خالی بودن فضاها مطلع شوند.

 

محیط تمیزتر:

این دستگاه می تواند مشکل پیدا کردن جای پارک را حل کرده و کمک زیادی به کاهش عامل اصلی گاز های گلخانه ای حاصل از سوخت دی اکسید کربن نماید.

دستگاه صدور قبض پارکینگ تا 30 درصد در کاهش گازهای تولید شده تاثیر گذار است .

 

دقت بیشتر :

سیستم اوتوماسیون پارکینگ با ثبت جزئیات ورود و خروج و پلاک ماشین ها با دقت بالایی هزینه پارکینگ را به طور خودکار حساب میکند واین مسئله به نفع هر دو طرف راننده و کارفرما میباشد .

مالکان پارکینگ ها با دقت دستگاه پلاک خوان و کنترلر هزینه دقیق و درست را از رانندگان میگیرد و جای حرف و بحثی برای سوء استفاده رانندگان نمیگذارد ، رانندگانی که در مورد هزینه  پارک مشکل دارند و از عدم دقت در این قضیه شاکی هستند این سیستم از پرداخت هزینه اضافی  رانندگان جلوگیری میکند .

پرداخت با گزینه های مختلف :

طیف گسترده گزینه های پرداخت یکی از بزرگترین مزایای دستگاه صدور قبض پارکینگ است . داشتن گزینه های مختلف پرداخت دیجیتال می تواند تضمین نماید که مشتریان پارکینگ می توانند با سهولت بیشتری از سیستم استفاده نمایند و پرداخت خود را انجام دهند. پرداخت ها می تواند به صورت نقدی یا با کارت یا حتی به صورت اعتباری با تلفن و اینترنتی نیز باشد.

گزینه های مختلف پرداخت

ثبت گزارش :

دستگاه هوشمند پارکینگ نشان میدهد که هر مشتری چه میزان از وقت خود را در پارکینگ گذرانده و چه مبلغی را باید پرداخت کند .گزارش داده ها برای استفاده صحیح و کنترل درست کسب و کارها لازم هستند و می تواند به فروش بیشتر کمک کند .

داده های جمع آوری شده یک الگوی دقیق را ارائه می دهد که با آن می توان میزان بازدهی هر پارکینگ را به دست آورد .

 

چگونگی استفاده از داده ها :

 میانگین ساعت حضور خودرو در پارکینگ – میانگین هزینه ای که هر مشتری در کسب و کار ما میپردازد –

برای نمونه : یک سوپر مارکت که اکثر مشتریانش ماشین دارند هر دو ساعت 20 هزار تومان فروش داشته باشد اگر فضای پارکینگ پر باشد و مشتری نتواند جای پارک پیدا کند،هر ساعت 10 هزار تومان ضرر می کند  در اینجا پارکینگ یک کالا است. هر چه برای این کالا ارزش قائل شوید، سریعتر شاهد رشد میزان کسب و کار و فروش آن خواهید بود.

 

یک راه حل مقرون به صرفه با دستگاه صدور قبض پارکینگ:

دستگاه صدور قبض پارکینگ می تواند گزینه مناسبی برای اداره یک پارکینگ باشد چون باداوم و ایمن و مقرون به صرفه است .

 دستور العمل های آن به راحتی قابل درک هستند و کاربربه راحتی با آن کار میکند .

با دستگاه صدور کارت پارکینگ میتوان یک ارتباط امن و راحت برای پارک خودرو رانندگان ایجاد کرد با توجه به افزایش تعداد وسایل نقلیه و اهمیت زمانی که برای جستجوی محل پارک توسط رانندگان صرف میشود مدیریت موثر پارک خودرو می تواند در رشد زندگی فردی موثر باشد.

 

دستگاه صدور قبض پارکینگ

انتخاب مناسب دستگاه صدور قبض پارکینگ

چند معیارمهم برای سیستم مدیریت پارکینگ =

نیازهای پارکینگی که قصد راه اندازی آن را دارید با پارکینگ هماهنگ باشد ،

ساده بودن دستگاه پارکینگ تا بتوان به راحتی آن را راه اندازی کرد ،

دسترسی شبانه روزی به خدمات مشتریان که به مشتریان این امکان را دهد که هر زمان به راحتی از خدمات استفاده نمایند ،

راهنمایی گرفتن از متخصصان کار در انتخاب صحیح دستگاه صدور قبض پارکینگ .