آموزش نسخه 5.8.3 نرم افزار اتوماسیون پارکینگ

آموزش نسخه 5.8.3 نرم افزار اتوماسیون پارکینگ تاریخ انتشار:1398/10/05

در این به روز رسانی نرم افزار اتوماسیون پارکینگ ساختار چینش فرم های ثبت ورود و خروج بهینه سازی گردید  و ردیف ساعت ورود وخروج و شماره پلاک ورودی و خروجی در یک ردیف متناسب سازی شد . در ساختار قبل فرم نمایش قبض ورود به دلیل بزرگ بودن برخی از جدول ها یا  قرار گیری نامناسب آن موجب تلف شدن وقت کاربر برای  بدست آوردن  مثلا زمان ورود خودرو  می شد . همچنین در قبوض خروجی به دلیل  نمایش زمان ورودی و پلاک ورودی این سر درگمی دو چندان میشد . با ترتیب کردن این جداول  بر اساس  چینش ورودی و خروجی و متناسب تر  شدن جداول  بر اساس محتوی  داخل آن  دسترسی کاربر به اطلاعات روی فرم سرعت بسیار بالاتری خواهد داشت.

چینش مرتب قبوض

جست و جو در صفحه مشترکین و پرسنل

 در ساختار قبلی نرم افزار  برای تعیین  یافتن یک مشترک به منظور تمدید  اشتراک یا ویرایش پلاک و یا هر تغییر دیگر کاربر  باید به صورت چشمی تک تک مشترکین را بررسی  و مشترک مد نظر خود را پیدا میکرد این امر موجب اتلاف زمان  و همچنین بروز برخی خطا های سهوی میشد . برای مثال اگر در پارکینگ  هزار مشترک وجود داشته باشد برای تمدید  اشتراک یک راننده باید بین هزار مشترک دیگر آن را جستجو کرد  خطا های احتمالی نظیر  تشابه اسمی یا  تشابه شماره کارت با شماره اشتراک میتوانست مزید بر علت اشتباهات  باشد . برای دسترسی بهتر  و سریع تر  مشترکین  امکان جست وجو در این منو اضافه گردید . با استفاده از این امکان میتوان یک مشترک را بر اساس شماره پلاک،نام مشترک،شماره کارت جستجو ی سریعتری را انجام داد و در زمان خیلی سریعتر تمدید اشتراک یا سایر ویرایش ها را انجام داد.

جستوجو درمشترکین

ذخیره سازی آخرین تنظیم صفحه های دوربین و بارگذاری مجدد

برای دسترسی بهتر به صفحه اصلی نرم افزار  کاربران فرم  صفحه دوربین پلاک خوان را در مکان خاصی از صفحه نمایشگر قرار میدهند  تا دسترسی بهتر ی به اعداد و ارقام صفحه اصلی داشته باشند . در ساختار قبل کاربران پس از هر بار باز کردن نرم افزار می بایستی با تغییر مکان دوربین وضعیت را به حالت قبل از خروج نرم افزار تشخیص پلاک خودرو بر گردانند  که این موجب اتلاف زمان کاربر و  یا ایجاد ترافیک در لحظه شروع به کار کاربر شود.با استفاده از این امکان جدید  بعد از بسته شدن نرم افزار موقعیت مکانی دوربین  در فایلی متنی ذخیره میگردد و در هنگام باز شدن مجدد نرم افزار دوربین در موقعیت قبل از بسته شدن باز میگردد.