آنچه مدیران در اتوماسیون پارکینگ باید بدانند 2

  • از کدام گزارشات برای تحویل شیفت استفاده کنید

از 2 گزارش استفاده کنید: گزارش کاربران از مشترکین(‏6.5.14) و گزارش خلاصه عملکرد ریالی کاربران (‏6.5.7) برای درک بهتر با یک مثال ادامه میدهیم:

گزارش کاربران از مشترکین:

آنچه مدیران باید بدانند در اتوماسیون پارکینگ

گزارش خلاصه عملکرد ریالی کاربران:

جمع مبلغ دو گزارش 170.000+830.580= 1.000.580  مبلغی است که کاربر باید در اینروز به شما تحویل دهد، این مبالغ در گزارش تحویل شیفت بشکل ذیل درج میگردد:

  • موجودی واقعی پارکینگ را با نرم افزار تطابق دهید

یکی از مهمترین قسمتها در مدیریت پارکینگ تطابق موجودی واقعی پارکینگ با موجودی است که در اتوماسیون پارکینگ گزارش میگردد. کافیست از بخش گزارشات موجودی پارکینگ(‏6.5.6) را چاپ کنید و در پارکینگ پلاکهایی را که در گزارش هستند علامت بزنید.

اکنون پلاکهایی که در نرم افزار نیستند بدون دریافت کارت وارد پارکینگ شما شده اند! و پلاکهایی که در نرم افزار هستند و در پارکینگ نیستند بدون اینکه کارت خروج برای آنهای ثبت گردد از پارکینگتان خارج شده اند!

اکنون به گزارش تردد نامحسوس پلاک (‏6.7.5) مراجعه کنید و ساعت و تاریخهای آخرین ورود و خروج آن پلاکها را از نرم افزار استخراج کنید تا مشخص شود دقیقا چه کاربری در آن لحظه در شیفت قرار داشته است. به همین راحتی کاربر خاطی پیدا شد.

در این راستا میتوانید از گزارش تغییرات قبوض و عکسهای ثبت شده از عکس خودرو در نرم افزار کنترل تردد پارکینگ کمک بگیرید.

برای درک اینکه از عکس چگونه برای اثبات قضیه کمک بگیرید باید بدانید عکسی که در سیستم کامپیوتر شما ذخیره میشوند بر اساس تاریخ و ساعت گرفتن عکس آدرس دهی میشود:

مشخص میشود ساعت و تاریخ واقعی ثبت عکس اگر جعلی باشد با تاریخ و ساعت صدور قبض همخوانی ندارد.

در نهایت برای بازرسی دقیقتر دوربینهای مدار بسته و دوربین تشخیص پلاک خود را در آن زمانها بررسی کنید تا موضوع کاملا دقیق مشخص گردد.

  • همیشه سعی کنید بروز باشید

امکانات جدید همیشه در راستای راحتی کاربر در استفاده از نرم افزار و ارتقاء سطح کیفی نرم افزار است. با بروز کردن نرم افزار چیزی را از دست نمیدهید، هزینه ای هم برای شما نخواهد داشت فقط کارتان سبک تر خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام شرکت از آخرین نسخه های بروز و آموزش تغییرات جدید استفاده کنید و نیز کاربران خود را نیز عضو کنید تا آموزشهای لازم در راستای استفاده از امکانات جدید را ببینند.

آدرس کانال تلگرام نرم افزار پارکینگ شرکت: ParkingSoftDelta@