آنچه کاربران در اتوماسیون پارکینگ باید بدانند

7.1. آنچه کاربران باید بدانند:

کاربران مجموعه ای از استفاده کنندگان از اتوماسیون پارکینگ هستند. هر کاربر برای خود نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد دارد که توسط آن شناسایی میگردد.
7.1.1. محافظت از رمز عبور
اولین و مهمترین مورد در استفاده از نرم افزار محافظت از رمز عبور خود است، هیچوقت انرا به کسی ندهید و نیز هر موقع احساس خطر کردید رمز عبور خود را تعویض کنید، رمز عبور شما مهمتر از رمز کارت بانکی شماست زیرا کاربران سو استفاده گر میتوانند با رمز عبور شما به کاربری شما وارد شده و ثبت خروجها را با کاربری شما ثبت کنند و آنوقت است که شما باید مبالغ دریافتی کاربرتان را خودتان به مدیر تحویل دهید! به همین سادگی.
برای تغییر رمز عبور خود از منوی امکانات بر روی کاربران سیستم کلیک کنید،از صفحه باز شده بر روی تغییر کلمه رمز عبور کلیک کنید:

آنچه کاربران باید بدانند

مانند تغییر رمز ویندوز رمز جاری(رمز کنونی) را وارد کنید و سپس در قسمت کلمه عبور ، رمز عبور جدید را وارد کنید، در قسمت تکرار کلمه عبور مجدد کلمه عبور جدیدتان را وارد کنید و بر روی ذخیره کلیک کنید.
7.1.2. برای باز کردن نرم افزار عجله نکنید
یکبار نرم افزار را از دسکتاپ کامپیوترتان باز کنید و صبر کنید تا صفحه ورود به نرم افزار کنترل تردد نمایان شود(مطمئن باشید کامپیوتر یادش هست که شما برنامه رو باز کردید!) اگر مدتی زمان برد مجدد آنرا باز نکنید شاید ویندوز شما در حال پردازش سرویسهای دیگر است و هنوز نوبت به فرمان شما نرسیده است.
پس از زدن نام کاربری و رمز عبور خود نیز صبور باشید تا اتوماسیون پارکینگ به قطعیتی برسد و پاسختان را بدهد! نرم افزار در حال باز کردن و چک کردن ده ها دستگاه ورودی خروجی و بارگذاری تنظیمات نرم افزار است.
باز کردن تعداد زیاد نرم افزار باعث کند شدن سیستم و دسترسی ناقص به پورتها میشود و برای رفع این مشکل مجبورید سیستم را ریست کنید تا همه پروسسها بسته و پورتها آزاد شوند و بیشتر منتظر بمانید!
7.1.3. قبل از بازکردن نرم افزار اتصالات را چک کنید
مطمئن شوید که کارتخوان به همان پورتی که پیکربندی شده است متصل است و نا جای دیگر، اینرا از مدیر سیستم بخواهید که بدانید کارتخوان به کجا متصل است.
اگر از نرم افزار تحت شبکه استفاده میکنید از ارتباط شبکه مطمئن شوید و سپس اقدام به باز کردن نرم افزار بکنید.
مطمئن باشید تنظیمات دوربین از قبیل کابل برق دوربین و کابل شبکه به سیستم یا سوییچ متصل است.
پورت پرینتر و پورت سیگمنتها و کنترلر راهبند را نیز چک کنید. پیشنهاد میشود که بر روی آنها علامت یا شماره گذاری کنید تا گیج نشید.پیکربندی مجدد نرم افزار کار سختی است.