مشکلات رایج درنرم افزار اتوماسیون پارکینگ دلتا

مشکلات رایج درنرم افزار اتوماسیون پارکینگ دلتا

  • خطا در عدم همخوانی نسخه

notset

هنگامیکه نرم افزار خود را بروز میکنید ، ممکن است فایل اجرایی برنامه تغییراتی را در داده های بانک اطلاعاتی نرم افزار پارکینگتان اعمال کند. چنانچه پس از بروز رسانی بانک اطلاعاتیتان از نسخه پایینتری از نرم افزار استفاده کنید آنوقت برنامه با دادن این پیام خطا متوقف میشود. زیرا دادهای شما با انک اطلاعاتی شما همسان نیست و ممکن است اختلالات جدی در نحوه عملکرد نرم افزار شما انجام دهد.

معمولا در سیستمهای تحت شبکه چنانچه نرم افزار یکی از سیستم کنترل تردد ها را بروز رسانی کنید سایر نرم افزارهای سیستمهای دیگر هنگام باز شدن با این خطا مواجه میشوند. در این حالت کافیست فایل اجرایی نرم افزار را بجای فایل قدیمی جایگزین بروزرسانی نرم افزار  کنید

  • بارکد روی قبض مخدوش شده یا بارکدخوان کار نمیکند

در حالتی که نمیتوانید از بارکد خوان برای تشخیص بارکد مندرج بر روی قبض وی پلاک درج شده توسط دوربین پلاک خوان پاک یا مخدوش است کافیست کد بارکد را خودتان دستی در بخش کارت منوی سریع روی صفحه اصلی قسمت پایین سمت چپ ، وارد کنید و کلید <Enter> را بزنید.

کد بارکد در پایین بارکد چاپ شده است و با علامت * مشخص شده است:

ghabzkharab

برای درستی از نحوه کارکرد دستگاه بارکد خوان یه فایل متنی باز کنید.برای اینکار روی صفحه دسکتاپ کلیک راست کنید و گزینه new و سپس text Document را بزنید.فایل ایجاد شده روی دسکتاپ را بازکنید.

اکنون علامت مکان نما در فایل متنی در حال چشمک زدن است.بارکد خوان را بر روی بارکدی بگیرید (نیاز نیست حتما بارکد قبوض نرم افزار باشد) و کلید بارکد خوان را فشار دهید.

اکنون باید عدد بارکد خوانده و تایپ و سپس در سطر بعدی فایل آماده بکار باشد.اگر چنین نشد احتمالا پورت سیستم کامپیوتر شما ایراد پیدا کرده است.اکنون این عمل را با انتقال پورت بارکد خوان به سیستم دیگر امتحان کنید.

اگر مشکل ادامه داست قطعا سخت افزار بارکد خوان شما مشکل دارد.

  • هنگ سیستم در هنگام ثبت ورود و پیامهای خطای ذخیره عکس

hanging

 

وقتی دوربین در دسترس باشد و مسیری را برای نرم افزار برای ذخیره کردن عکس تعیین کرده اید که وجود ندارد ، نرم افزار پارکینگ پلاک خوان پس از گرفتن عکس وامانده از آنست که عکس را کجا ذخیره کند و به کاربر نمایش دهد! اینهمه پیام خطا فقط برای اینست که نتوانسته فایل را منتقل کند و باز کند.

این پیام خطا ممکن است هنگامیکه پوشه ای را که در شبکه برای ذخیره عکس به اشتراک گذاشته بودید از اشتراک خارج کنید ظاهر شود.

پس تنظیم درست این گزینه از ایجاد خطا و crash کردن نرم افزار جلوگیری میکند.

وقتی به این پیام خطا رسیدید چاره ای ندارید جز اینکه پردازش برنامه پارکینگ با نام PublicParking.exe را از cpu سیستمتان بیرون کنید؛ برای اینکار بر روی Start Bar کلیک راست کنید و Start Task Manager را بزنید:

taskmaneger

مانند شکل ذیل از برگنشنان processes  برنامه publicparking.exe را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید و سپس End Proccess را کلید کنید:

taskmaneger2